آهنگ قشنگ این پست 

[ بهار من گذشته شاید - عماد رام ]

حزن این آهنگ با هیچی قابل قیاس نیست

×××

بعد از بیست سال هنوز هم تو انتخاب دوست مشکل دارم و هنوز هم ضربه می خورم. نمی گم بی تقصیرم چون نیستم. 

ولی هنوز همونقدر دردناکه برام. همون قدری که موقعی که راهنمایی و دبیرستان بودم، بود. 

دلم می خواد خودم رو غرق کنم توی کتاب  ها و دنیای حباب گونه خودم تا نبینم.

×××

راهکاری برای پاک کردن ماژیک غیر وایت برد در نظر دارید؟ الکل مطلق رو استفاده کردیم و فقط کثیف کاری شد. غیر از اون راهی پیشنهاد می کنید؟

پانویس:

آقایی که تو کافی شاپ مهندسی کار می کنن، عادت کردن! سه روز اول هفته راس نه و نیم ، از ته راهرو میام. یه مدل قهوه (هر روز یه چیز جدید امتحان می کنم :) ) و یه شکلات دریم اسمارت شیر و شکلات می گیرم. با یه بطری آب ! میرم تا فرداش.

جالب اینجاست که شناختن منو. می گن دیروز لاته بردین . هفته پیش موکا و کلاسیک. هنوز کاپوچینو ها رو امتحان نکردین!فکر کنم به اعتیاد به قهوه معروف باشم :دی

دلم برای کافی شاپ مهندسی تنگ می شه. با قهوه های خوشمزه شون.