عکسای بچگیت رو نگاه می کنم و بیشتر از خودت ذوق می کنم و قربون صدقه ات می‌شم.

بابا هر وقت یه بچه تپل و چین چین می بینن با لبخند می‌گن الهه ام وقتی کوچولو بود همینقدر تپلی بود.

چهار سالم که بود بهم خوندن و نوشتن یاد دادی. شدی اولین معلمم. 

هنوز که هنوزه داری بهم یاد می دی. رسم زندگی کردن رو . 

بهم یاد دادی چه جوری برای خواسته ام، برای علاقه ام بجنگم. چه جوری راه خودم رو بسازم. چه جوری رفتار کنم. 

پا به پات خندیدم و گریه کردم. شبایی که ناراحت بودی خوابم نمی برد و دلم میخواست یه جوری باشم که بتونم آرومت کنم. بر خلاف خودت!

می دونم هر وقت بخوام کتابی رو بخونم، اهمیتی نداره که چه موضوعی باشه، حتما تو کتابخونه تو هست. 

می دونم هر وقت بخوام حرف بزنم، زمان و مکان مهم نیست. اینکه خوابت بیاد مهم نیست. می تونم بشینم و حتی دو ساعت باهات حرف بزنم.

می دونم تصمیم بگیرم که یه کاری بکنم پشتمی. شبی که بابا گفتن اگر بخوای پشت کنکور بمونی سالن مطالعه نمی ذارمت اومدی پیشم و گفتی هر جور شده کمکت می کنم. می تونم برات از تمام بلند پروازیام بگم. آرزو هام و برنامه هام برای آینده و بهم نخندی و به حاش بهم قوت قلب بدی. 

تو تنها کسی از اطرافیانم هستی که منو می شناسی. بهم اعتماد به نفس می دی و حتی آدرس اینجا رو داری. 

 

حرف زیاده ... اندازه بیست سال حرف دارم که بزنم. 

مفید و مختصرش می شه همین جمله

تولدت مبارک خواهر جون

تو بهترین خواهر دنیا نیستی ولی قطعا سوپر هیرو زندگی منی. نمی دونم اگر نبودی چه جور آدمی می شدم. حتی نمی تونم تصور کنم. بهترین خواهر دنیا نیستی ولی بهترین دوست و همدمم هستی

 

پانویس:

معنی عنوان رو تو گوگل سرچ کن. :) 

پانویس دو:

برات اس ام اس می کنم :))