0. فکر می کنم اکثر بلاگر های دانشجو، زمان امتحانات خیلی فعال ترن. خود منم از این قائده مستثنی نیستم و البته  به خاطر خلاقیت های بیش از حد مغز عزیزم(!)  و واکنش های بیش از اندازه اش، سعی می کنم تا وقتی افکار و ناراحتی و خنده ام بیشتر از ساعت طول نمی کشن از نوشتن پست و انتشارش جلوگیری کنم. (احتمالا پیش نویسای زیادی تو این 6 روز داشته باشم :) )

1. در مورد پست قبل هم می تونم بگم محصول خستگی، فشار و استرس بیوشیمی و بی خوابی بود و الان، بعد از اتوبوس سواری و شخم زدن تمام آهنگ های ابی و نشستن تو اتوبوسی که شیشه هاش دودیه با عینک آفتابی(!) می تونم بگم خوبم. از اونجایی که به خودم قول دادم هیچ خود سانسوری ای نداشته باشم و مطلبی رو هم پاک نکنم، پست قبل رو پاک نکردم. اگر نخوندین بدونین چیز ناله ای بیش نیست

2. حدودا ساعت 8 تا 9 و نیم شاهد قالب جینگول مستون آبی و زرد و سبز در وبلاگ من بودن بعضیا. داشتم رنگای پالت های سایت (Palleton) رو روی قالب آزمایشی امتحان می کردم نمی دونستم ذخیره می شه !

3. احتمالا دارین می گین روانیمون کردی با این قالب عوض کردنت. حق دارین. ولی من هنوز قالب ایده آلم رو پیدا نکردم. هنوز وب من بیولوژک واقعی نیست (!) « به حق چیزای ندیده نشنیده»

4.  من اگر نرم هویت کسی که می خوام رو پیدا نکنم باید برم بمیرم یعنی!  میخوام برم تو تیم تشخیص هویت استخدام شم. انقدر حرفه ای شدم  :) 

5. دیشب از سامانه گلچین همراه اول یه سیم کارت دائمی گرفتم (صد روز خوشحالی رو می خونین دیگه ؟O_o ) امروز رفتم امور مشترکین سیم کارتمو تحویل بگیرم خانمه می گه کد فعال سازی تونو بگین. این در حالیه که من به عمرم کد فعال سازی گلچین ندیده بودم. خلاصه که 3 روز عقب افتاد دریافت سیم کارت. فکر کنم صلاح نیست من یه سیم کارت دائمی داشته باشم. چون هر دفعه که اقدام کردم یه مشکلی پیش اومد

6. من رفتم تا یازدهم. پست نمی ذارم ولی حتما تو صفحه های بالا (بیوتر، صد روز خوشحالی، با من گوش کنین) چیز میز می نویسم. تا وقتی که برگردم به یک سوال خیلی مهم جواب بدین

« آیا این وبلاگ ذره ای در شما احساس خوب ایجاد کرده؟ با ذکر مثال »

7.دلم براتون خیلی خیلی تنگ می شه. برای وب قشنگ و سبزم [گریه]

8. می دونستین که من عاشق عدد هشتم؟ معتقدم عدد شانسمه. کوچه خونه این روزا و خونه بچگیم هر دو تا کوچه هشتم بوده. تو شهر امام هشتم زندگی می کنم. هشت فروردین به دنیا اومدم. سیم کارت حال حاضرم و آینده ام هر دو تا 8 دارن . پلاک ماشینمم.